Sponsorlar



EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu

Bir Şarkısın Sen Yarışması 12. Bölüm 4 Temmuz




İbrahim Tatlıses şakılarının piri, minik dev yıldız Mehmet Daş ile; Dönülmez akşamın ufkundayız, Kemancı, Anne, Tanrım beni baştan yarat gibi zor şarkıların kraliçesi Aycan Çelikin özel bölümü sürprizlerle dolu!

Her iki yıldızın da kendi türlerinin en sevilen şarkılarını söylediği gecede, usta sanatçılar da onlara eşlik ediyor.

Aycan Çelikin Sensizlik haram bana adlı şarkıda, Ufuk Yıldırımla yaptığı düet büyük beğeni toplarken; Söyleme adlı şarkıda Mehmet Daşa, Bülent Serttaş eşlik ediyor.

Emre Altuğun, Gidecek yerim mi var adlı parçasını Aycanla beraber seslendirdiği gecede; Erol Evgin ve Emre Altuğun Bir de bana sor adlı parçada yaptıkları düet ise seyircilerden büyük ilgi görüyor.

Mehmet Daşın hazırladığı Küstüm şarkısında ona eşlik eden Latif Doğan ise gecenin bir diğer sürpriz konuğu oluyor.

Programda ayrıca; Beni benden alırsan, Ah İstanbul İstanbul olalı, Pala Remzi, Lale devri, Doktor, Ağrı Dağın eteğinde, Kop gel günahlarından gibi pek çok sevilen şarkı ve türkü, minik yıldızlar Aycan Çelik ve Mehmet Daş tarafından seslendiriliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder