Sponsorlar



EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu

Bir Şarkısın Sen Yarışması 10. Bölüm 20 Haziran



“Bir Şarkısın Sen”in yeni bölümünde, pek çok hoş sürpriz izleyenleri bekliyor. Usta sanatçılar; Ali Kocatepe, Gönül Yazar, Zekai Tunca ve Sibel Egemen, mucize sesli çocuklarla aynı sahneyi paylaşıyor. Yeni nesil tarafından büyük bir hayran kitlesi edinen Aslı Güngör’ün harika çocuklarla seslendirdiği şarkılar ise yine büyük beğeni topluyor.
Minik yıldızlar, seslendirdikleri birbirinden güzel parçalarla izleyenleri büyülemeye devam ediyor.
Harika kız Şebnem, “Ben Böyleyim” adlı unutulmaz parçayı kendine has tarzıyla muhteşem yorumlarken; Fındık Kurdu Berna, önce “Kadifeden Kesesi” ile büyük alkış topluyor, ardından söylediği “Koşa Koşa” adlı kantoyla yine herkesi kendine hayran bırakıyor.
Programda ayrıca; “Eşarbını Yan Bağlama”, “Heyamola”, “Güneş Topla Benim İçin”, “Hayret”, “Git Gidebilirsen”, “Sen bensiz, ben sensiz”, “Gündüzüm seninle”, “Reyhan”, “Karadır kaşların ferman yazdırır”, “Göreceksin kendini”, “Unutamadım”, “Sivas’ın yollarına”, “Günün birinde”, “Derdim çoktur hangisine yanayım”, “Anne”, “Hotel California”, “Bambaşka biri” gibi pek çok sevilen şarkı ve türkü mucize sesli çocuklar tarafından seslendiriliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder